مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-19حوادث

شناسایی دامداری که از سگش برای شکار استفاده می کرد


دامداری که از سگ گله برای شکار غیرمجاز در منطقه بهرام گور سوءاستفاده می کرد، شناسایی شده و به مقامات معرفی می شود.

- ایسنا/فارس رییس پارک ملی قطروییه گفت: دامداری که از سگ گله برای شکار غیرمجاز در منطقه بهرام گور سوءاستفاده می کرد، شناسایی شده و به مقامات معرفی می شود.

مهدی پور گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی قطروییه، 25 مرداد در محل باغ های کهوا با نشانه هایی از حمله یک سگ به حیات وحش مواجه می شوند و موضوع را مورد بررسی دقیقتر قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از محیط زیست فارس، مهدی پور ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که یک دامدار اهل و ساکن قطروییه با استفاده از سگ های گله اقدام به شکار یک راس جبیر نر ( گونه حمایت شده ) کرده است.

او خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه عمل ارتکابی دامدار جرم و مستلزم تعقیب کیفری است، مراتب به منظور سیر مراحل قانونی صورتجلسه شده و به مقامات قضایی ارجاع خواهد شد.

مهدی پور اضافه کرد: جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست بابت شکار غیرمجاز یک راس جبیر مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال بوده که فرد متخلف موظف به پرداخت آن است.

این کارشناس محیط زیست گفت: سگ های بی صاحب و حتی سگ های چوپان و گله از معضلات و دشمنان اصلی حیات وحش و محیط زیست به شمار می روند و گاهی صدمات ناشی از حضور سگها در طبیعت از شکارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دامداری که از سگش برای شکار استفاده می کرد

شناسایی دامداری که از سگش برای شکار استفاده می کرد