مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-19سياسي

30 درصد جامعه هدف واجد شرایط اسدآباد واکسینه شده اند


از جمعیت 73 هزار و 909 نفری بالای 18 سال شهرستان تاکنون 30 درصد از جمعیت هدف مواجد شرایط واکسینه شده اند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: از جمعیت 73 هزار و 909 نفری بالای 18 سال شهرستان تاکنون 30 درصد از جمعیت هدف مواجد شرایط واکسینه شده اند.

سعید کتابی درحاشیه بازدید امروز خود به همراه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد و اعضای گروه بازرسی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون با راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سالن شهدای شهر اسدآباد تمهیدات خوبی دیده شده و تاکنون در این شهرستان 22 هزار و 200 واکسن دز اول و دوم تزریق شده است.

وی افزود: با توجه به اختصاص مقدار بیشتر واکسن توسط وزارت بهداشت در روزهای آینده به شهرستان در همین رابطه نیازمند راه اندازی مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهرستان هستیم که به همین منظور سالن شهید راحمی به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون تجمعیی شهرستان در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم در این رابطه در دست اقدام است.

کتابی همچنین با اشاره به در حال انجام بودن واکسیناسیون در سطح پایگاه های بهداشت روستاهای شهرستان تصریح کرد:گروه های مختلف اعلام شده از جمله فرهنگیان ،رانندگان ،نیروی انتظامی و گروه های سنی در شهرستان برای دریافت واکسن خود در حال مراجعه هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جامعه هدف واجد شرایط اسدآباد واکسینه شده اند

30 درصد جامعه هدف واجد شرایط اسدآباد واکسینه شده اند