مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-19سياسي

برگزاری نماز ظهر عاشورا در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین(س) مارگون+تصاویر


معاون فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماز ظهر عاشورا و عزاداری روز عاشورا در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین (س) شهرستان مارگون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام قاسم مومنی شاد گفت: نماز ظهر عاشورا و عزاداری روز عاشورا در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز  در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین (س) شهرستان مارگون برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین (س) روستای سقاوه شهرستان مارگون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

  معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام سجاد علیه السلام فرمود: زمین کربلا، در روز رستاخیز، چون ستاره مرواریدی می درخشد و ندا در می دهد که من زمین مقدس خدایم، زمین پاک و مبارکی که پیشوای شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.

مومنی شاد در ادامه با بیان اینکه وقف و به ویژه در این ماه محرم برای برپایی عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام یک حرکت انسانی و الهی است خاطرنشان کرد: وقف مربوط به همه آحاد و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز ظهر عاشورا در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین(س) مارگون+تصاویر

برگزاری نماز ظهر عاشورا در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین(س) مارگون+تصاویر