مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-19سياسي

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر پرویز کردوانی


دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر پرویز کردوانی، استاد پیشکسوت دانشکده جغرافیای این دانشگاه و پدر علم کویرشناسی ایران پیام تسلیتی را منتشر کرد.

- دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر پرویز کردوانی، استاد پیشکسوت دانشکده جغرافیای این دانشگاه و پدر علم کویرشناسی ایران پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام تسلیت دانشگاه تهران آمده است: انالله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر پرویز کردوانی، استاد پیشکسوت دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران و پدر علم کویرشناسی ایران، دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

این استاد فقید که از جغرافیدانان شهیر و دارنده مدال ملی و نشان عالی دانش در ایران بود، علاوه بر آموزش و تربیت دانشجویان، تألیف آثار علمی و پژوهش های ارزشمندی را نیز در کارنامه پربار و پربرکت خود داشت که بی شک ثمرات فعالیت های علمی و اجرایی این استاد فرهیخته، همواره ماندگار خواهد ماند.

مدیریت دفتر مطالعات آموزشی دانشگاه، ریاست مرکز تحقیقات مناطق کویری و بیابانی، عضویت مجامع علمی داخلی و بین المللی مانند شبکه آب خاورمیانه، هیأت امنای صلح سبز، هیأت مدیره بنیاد مطالعات آسیایی، کمیته بیابان زدایی و انجمن متخصصان محیط زیست ایران، کسب رتبه دوم کارایی علمی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر پرویز کردوانی

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر پرویز کردوانی