مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-19اقتصادي

اهالی روستایی در گناوه به جای طعام، تجهیزات بیمارستانی بخشیدند


اهالی روستای محمدصالحی بندر گناوه نذرحسینی خود را که هرساله برای پخت غذای گرم در تاسوعا و عاشورا هزینه می کردند، در یک حرکت نوع دوستانه برای کمک به خرید تجهیزات موردنیاز بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اهدا کردند.

- ایسنا/بوشهر اهالی روستای محمدصالحی بندر گناوه نذرحسینی خود را که هرساله برای پخت غذای گرم در تاسوعا و عاشورا هزینه می کردند، در یک حرکت نوع دوستانه برای کمک به خرید تجهیزات موردنیاز بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اهدا کردند.

هیات امنای نیک اندیش این حسینیه یک دستگاه فیتال مانیتورینگ به ارزش 750 میلیون ریال را خریداری و در آیینی به رییس بیمارستان4 امیرالمومنین (ع) این شهرستان اهدا کردند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار کرد: دستگاه اهدایی مردم روستای محمدصالحی یکی از نیازهای ضروری این بیمارستان در شرایط کرونایی بود تا در کنار یک دستگاه دیگر که این مرکز داشت برای مادران باردار ابتلا جداگانه از آنها استفاده شود.

دکتر محمدعلی دریانورد تصریح کرد: این دستگاه فتال مانیتورینگ دوقلو یا مانیتورینگ جنین مادر نام دارد که ارزش ریالی آن 750 میلیون ریال است و برای مادران بارداری که ابتلا به کرونا هستند استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی روستایی در گناوه به جای طعام، تجهیزات بیمارستانی بخشیدند

اهالی روستایی در گناوه به جای طعام، تجهیزات بیمارستانی بخشیدند