مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-19ورزشي

هیات بدمینتون قم نزد فدراسیون جایگاه مهمی دارد


هیات بدمینتون قم نزد فدراسیون جایگاه مهمی دارد و از مدیر کل ورزش و جوانان، رییس هیات، اعضای هیات و سایر دست اندرکاران به واسطه تلاش برای موفقیت های این هیات قدردانی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور در راه است و بدمینتون بازان قم در ترکیب تیم رعد پدافند هوایی آماده دوره جدید این بازی ها می شوند، لیگی که تیم رعد قم برای دفاع از مقام قهرمانی دوره قبل خود وارد آن می شود.

موفقیت در کسب مقام قهرمانی لیگ برتر، حضور پرتعداد قمی ها در مسوولیت های مهم فدراسیون بدمینتون، عملکرد مثبت این هیات در شاخص های مد نظر فدراسیون و چند فاکتور مثبت دیگر تحسین محمدرضا پوریا راجع به هیات بدمینتون قم در را به دنبال داشت و وی در خصوص عملکرد سال 1399 هیات قم اظهار کرد: از مدیر کل ورزش و جوانان که هیات را خوب برنامه ریزی کردند و همچنین محمدحسن حسین زاده رییس هیات، فرجی عضو هیات مدیره و علی فرجی دبر فعال و پرتلاش هیات و سایر دست اندرکاران بدمینتون قم که با وجود درگیری با ویروس کرونا در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

وی اضافه کرد: تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر بدمینتون مقام اول را کسب کرد که کار بسیار بزرگی بود و بعد از سال ها اتفاق افتاد، این نشان دهنده تلاش های رییس هیات، مدیر کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات بدمینتون قم نزد فدراسیون جایگاه مهمی دارد

هیات بدمینتون قم نزد فدراسیون جایگاه مهمی دارد