مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 14:452021-08-19اقتصادي

بهره برداری از دامداری صنعتی، مانع خروج علوفه از خدابنده می شود


فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به بهره برداری از دامداری 100 هزار راسی در این شهرستان گفت: با بهره برداری از این دامداری صنعتی از خروج علوفه مازاد در این منطقه جلوگیری می شود.

- ایوب بیگدلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دامداری 100 هزار راسی که در چهار فاز در شهرستان خدابنده اجرا می شود، اظهارکرد: به دلیل نداشتن دامداری صنعتی در این شهرستان، عمده علوفه مازاد از شهرستان خارج و به استان های تهران، قزوین و کرج انتقال پیدا می کرد.

 فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه ی عظیم، علوفه مازاد در این دامداری صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و دیگر شاهد خروج علوفه مازاد نخواهیم بود، تصریح کرد: دامداری 100 هزار راسی در چهار فاز اجرایی خواهد شد که در هر فاز 25 هزار راس دام سبک پرورش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی فاز نخست این پروژه 15 لیتر در ثانیه آب تخصیص داده شده است، افزود: به دلیل کمبود آب در استان و این منطقه برای تکمیل این میزان آب مورد نیاز، تصفیه فاضلاب شهری به کمک تامین آب مورد نیاز این دامداری صنعتی خواهد آمد.

بیگدلی با بیان اینکه 214 هکتار زمین برای دامداری 100 هزار راسی صنعتی در نظر گرفته شده است، تصریح  کرد: از این میزان  اراضی ملی، 30 هکتار آن برای اهالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دامداری صنعتی، مانع خروج علوفه از خدابنده می شود

بهره برداری از دامداری صنعتی، مانع خروج علوفه از خدابنده می شود