مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 15:102021-08-19اقتصادي

مخالف واگذاری املاک و دارایی های شهرداری برای پرداخت بدهی هستم


کاندیدای شهرداری قزوین با بیان اینکه اولویت بندی بدهی، دریافت مطالبات و تکمیل پروژه ها راه حل کاهش بدهی شهرداری است از مخالفت خود برای واگذاری دارایی های شهرداری خبر داد.

- با اشاره به برنامه های خود به تورم نیروی انسانی در شهرداری اشاره کرده و اظهار کرد: این مسئله به عقیده من چالش نیست، نیروها انسانی شهرداری باید با چارت سازمانی مقایسه شود، با توجه به تنوع کارها در شهرداری اگر نیروها مازاد بودند می توان از آن ها به عنوان قراردادهای غیر کارمندی استفاده کرد.

وی افزود: همچنین در خصوص این نیروها باید تطبیق و مشابه سازی نسبت به تخصص کارمندان انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی به خصوص سایت پسماند محمدآباد اظهار کرد: شهرداری باید در خصوص حوزه مدیریت شهری برنامه ریزی انجام داده و برنامه ها را با مشارکت مردم و مخصوصاً تشکل های مردم نهاد این کار را انجام دهد.

وی تاکید کرد: برای مثال در دوره چهارم شورای شهر برای موضوع پسماند و محیط زیست کارهای اثرگذاری کردیم که باعث فرهنگ سازی و کاهش زباله شد و این مسئله به همت حضور مردم بود و اثر فرهنگ سازی را عمیق تر کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای افزایش مشارکت مردم در خصوص حل موضوع پسماند، از باغ داران به خوبی می توانیم استفاده کنیم به این علت که آن ها تجربه خوبی دارند، البته این کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف واگذاری املاک و دارایی های شهرداری برای پرداخت بدهی هستم

مخالف واگذاری املاک و دارایی های شهرداری برای پرداخت بدهی هستم