مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 17:252021-08-19سياسي

حرم مطهر رضوی غرق در ماتم شام غریبان حسینی


ساعت دارد کم کم به غروب روز دهم نزدیک می شود، غروبی که رنگ حزن و ماتم و وداع دارد، حالا دیگر کاروان سالار عمه سادات است بی هیچ پشت و پناهی، حرم امام مهربانی ها نیز غرق در این ماتم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به عصر روز دهم رسیده ایم، عصر اسارت و بی قراری اهل حرم، همین ساعت ها بود که حرامیان شروع به غارت خیام آل الله کردند و خاندان رسالت را به اسارت بردند، حزن و ماتم این ساعات با هیچ روضه ای خاموش نمی شود، در مشهد مثل همه جای ایران به دلیل شیوع است، شمع بخرید، کاش این مردم سال 62 هجری قمری در کربلا بودند، آن وقت به جای اینکه امروز شمعی به یاد غربت اسرای کربلا روشن کنند، هیچ یک از اتفاقات تلخ روز عاشورا رخ نمی داد.

حزن و ماتم غروب عاشورا در حال و احوال مردم حکم فرماست، همه با سکوت و سکونی خاص به سمت گیت بازرسی در حال حرکت هستند و حتی با تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی در ورودی منظم درصف می ایستند تا وارد حرم رضوی شوند.

آجرک الله یا اباالحسن علی بن موسی الرضا(ع)، مصیبت سنگین بود و گویی توان تسلیت گفتن در این غم را باید روی شانه های سلام هایمان به محضر عالم آل محمد(ص) بگذاریم تا تسلایی برای دل داغدار آل الله شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر رضوی غرق در ماتم شام غریبان حسینی

حرم مطهر رضوی غرق در ماتم شام غریبان حسینی