مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-20دانش

طرح ارتقا وضعیت خوابگاه های دانشجویی اجرایی شد/ افزایش 30 درصدی 4 وام دانشجویی


رییس صندوق رفاه وزارت علوم از پرداخت مرحله اول 50 درصد سهم صندوق در اجرای طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی به دانشگاه ها خبر داد.

- با اشاره به اجرای طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی گفت: صندوق رفاه دانشجویان همچنان در سال جاری نیز اجرای طرح ارتقا خوابگاه های دانشجویی را در دستور کاری خود دارد.

وی ادامه داد: معمولاً خوابگاه ها برای اجرای طرح ارتقا در چارچوب منابعی که هیأت امنا برای صندوق رفاه دانشجویان مصوب کرده است و بر اساس اولویت بندی مناطق محروم و خوابگاه های فرسوده تر انتخاب می شوند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: در مرحله بعد به دانشگاه ها اعلام می شود که کدام خوابگاه ها برای طرح ارتقا در چارچوب طرح مشارکتی و خیر محور و طرح 50 - 50 ارتقا خواهند یافت.

وی یادآور شد: در طرح مشارکتی خیر محور، 30 درصد هزینه ارتقا خوابگاه توسط خیرین، 40 درصد توسط صندوق و 30 درصد توسط دانشگاه تأمین می شود.

مطیعی افزود: دانشگاه هایی هم که خیر ندارند، با صندوق رفاه دانشجویان تفاهم نامه ای منعقد می کنند تا به صورت مشارکتی با صندوق این طرح را اجرا می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرحله اول پرداخت طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی (50 درصد سهم صندوق) به دانشگاه ها انجام گرفته است و دانشگاه ها مشغول کارهای مربوط به تعمیر و تجهیز خوابگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتقا وضعیت خوابگاه های دانشجویی اجرایی شد/ افزایش 30 درصدی 4 وام دانشجویی

طرح ارتقا وضعیت خوابگاه های دانشجویی اجرایی شد/ افزایش 30 درصدی 4 وام دانشجویی