مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-20ورزشي

سجادی می تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد


سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ایران گفت: نمایندگان مجلس معتقدند وزیر ورزش باید کسی باشد که خودش خاک خورده این حوزه باشد.

- ایسنا/کرمانشاه سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ایران گفت: نمایندگان مجلس معتقدند وزیر ورزش باید کسی باشد که خودش خاک خورده این حوزه باشد.

علی رضایی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ارائه لیست وزاری پیشنهادی رییس جمهور به مجلس، اظهار کرد: حمید سجادی گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس است که در چند روز اخیر با حضور در مجلس در کمیسیون مربوطه توصیحاتی را ارائه داد.

وی یکی از نقاط قوت این گزینه پیشنهادی را ورزشی بودن او دانست و گفت: این برای اولین بار است که برای وزرات ورزش یک گزینه ورزشی پیشنهاد می شود و تا پیش از این عموما وزرای این حوزه سیاسی بودند.

سخنگوی فراکسیون ورزش تاکیدکرد: با این وجود ابهامات و ایراداتی نیز در مورد آقای سجادی وجود دارد، از جمله اینکه ایشان در دوره دولت نهم و دهم معاون وزیر بوده که در آن زمان کار شاخصی در حوزه های ورزش قهرمانی، همگانی، ورزش مناطق محروم و بویژه حوزه جوانان انجام نداده و از این جهات نمایندگان از ایشان سوالاتی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی می تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد

سجادی می تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد