مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-20اقتصادي

وعده استاندار بوشهر برای واکسن مغازه داران بوشهری


با توجه به اینکه کسبه و اصناف با گروه های مختلف جامعه مواجه هستند ولی متأسفانه تاکنون در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار ندارد اما استاندار بوشهر قول داده که بتواند از وزارتخانه بهداشت و درمان مجوز این کار را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی گراشی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مشاغل گروه های دو تا چهار تعطیل هستند اظهار داشت: در این زمینه تنها مشاغل گروه یک شامل عرضه کنندگان مواد غذایی، نانوایی ها، میوه فروشی ها و تره بار، مراکز توزیع و فروش محصولات پروتیینی و عرضه فرآورده های لبنی و تعمیرگاه ها ارائه خدمت می دهند.

رییس اتاق اصناف بوشهر با بیان اینکه بر تعطیلی مشاغل گروه های دو تا چهار نظارت مستمر می شود افزود: 800 تا یک هزار فروشگاه در ایام تعطیلات کرونایی در بوشهر به مردم خدمات می دهند و در صورت بی توجهی به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فروشگاه های مشاغل غیرضروری در صورت باز بودن ضمن اینکه مشمول جریمه می شوند به مدت یک ماه فروشگاه آنها پلمب خواهد شد.

وی نظارت ویژه و سخت گیرانه بر رعایت محدودیت ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اصناف با وجود همه مشکلات و گرفتاری ها همراهی های مطلوبی داشته اند که توصیه می شود همچنان این محدودیت ها ادامه دهند تا بتوان این بیمار را کنترل و مهار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار بوشهر برای واکسن مغازه داران بوشهری

وعده استاندار بوشهر برای واکسن مغازه داران بوشهری