مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-20سياسي

دیدار بوشهری ها با وزیر پیشنهادی نیرو/ اعلام حمایت نمایندگان از محرابیان


اعضای مجمع نمایندگان بوشهر در دیدار با محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو مباحثی در دو بخش آب و برق استان از جمله احداث و فعال شدن آب شیرین کن ها، اصلاح و بهبود شبکه های آب رسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام موسی احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست های مختلفی با وزرای پیشنهادی، دغدغه ها، اولویت ها و برنامه ها را مورد بررسی و بحث و گفت وگو قرار داده است.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر اضافه کرد: در همین راستا روز گذشته اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر در جلسه ای صمیمانه، مشکلات و دغدغه های مربوط به حوزه های انتخابیه خود را با علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کردند.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم افزود: اعضای مجمع نمایندگان بوشهر مباحث مهمی در دو بخش آب و برق استان از جمله احداث و فعال شدن آب شیرین کن ها، اصلاح و بهبود شبکه های آب رسانی، تکمیل پروژه سدسازی استان و استقلال برق منطقه ای از استان فارس بیان کردند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو نیز ضمن تأیید مسائل مطرح شده وعده دادند که بعد از رأی اعتماد از نمایندگان مجلس، مطالب و دغدغه های مجمع را برای پیگیری در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار بوشهری ها با وزیر پیشنهادی نیرو/ اعلام حمایت نمایندگان از محرابیان

دیدار بوشهری ها با وزیر پیشنهادی نیرو/ اعلام حمایت نمایندگان از محرابیان