مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-20اقتصادي

معاملات پرنوسان بازار ارز در هفته ای که گذشت


بازار ارز در هفته ای که تعطیلات کرونایی و عزاداری محرم، روزهای فعالیت آن را به شدت محدود کرده بود، همچنان تحت تاثیر تحولات متعدد سیاسی و اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بازار ارز در هفته ای که گذشت به دلیل تعطیلات کرونایی که از روز دوشنبه آغاز شد و همچنین تعطیلات مناسبتی تاسوعا و عاشورا که در روزهای پایانی هفته قرار داشت، شاهد انجام معاملات محدودی بود، اما همین فرصت اندک باعث نشد تا سیل اخبار و حوادث متفاوت منجر به ایجاد نوسان های شدید در قیمت ها نشود.

هفته جاری در شرایطی آغاز شد که بازار ارز در هفته پیشین با شتابی فزاینده شاهد افزایش قیمت ها بود، اما از روز پنج شنبه این روند متوقف و به اعتقاد کارشناسان بازار درگیر اصلاح قیمت ها شد.

پدیده ای که در معاملات پشت خطی روز جمعه (22 مردادماه) هم ادامه داشت و به همین دلیل در ابتدای هفته، پیش بینی کارشناسان پولی و بانکی بر تداوم روند کاهش قیمت ها حداقل در روزهای ابتدایی هفته تاکید داشت.

پیش بینی که البته در ساعات ابتدایی روز شنبه (23 مردادماه) هم صحت خود را نشان داد و در بازار آزاد ارز معاملات دلار را در قیمت 26 هزار و 450 تومان، یعنی حدود 200 تومان کمتر از آخرین قیمت روز پنج شنبه (21 مردادماه) آغاز کرد و در ادامه هم روندی نزولی به خود گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات پرنوسان بازار ارز در هفته ای که گذشت

معاملات پرنوسان بازار ارز در هفته ای که گذشت