مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-20بين الملل

چه کسانی مخالف ارسال کشتی حامل سوخت از ایران به لبنان هستند؟


شرایط لبنان که تلاش می شود از سوی جریان هایی مانند 14 مارس و گروه های مخالف مقاومت بی ثبات و همواره ناآرام باشد، در چند ماه گذشته به دلیل بحران سوخت وارد مرحله جدیدی شده است.

- گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: شرایط لبنان که تلاش می شود از سوی جریان هایی مانند 14 مارس و گروه های مخالف مقاومت بی ثبات و همواره ناآرام باشد در چند ماه گذشته به دلیل بحران سوخت وارد مرحله جدیدی شد.

خلاء سیاسی و نبود دولت در کنار چالش های اقتصادی و سیاسی که بیشتر محصول برنامه ریزی غرب و جریان های مخالف مقاومت است، امروز عروس خاورمیانه را به شدت درگیر کرده است.

اگرچه موضوعاتی مانند بحران زباله چالش های بسیاری را ایجاد کرد و بحران ادامه دار برق نیز در این کشور همچنان بسیاری از زیرساخت های لبنان را تهدید می کند، اما این بار به نظر می رسد با وجود مخالفت ها، مقاومت قصد دارد بحران سوخت را تا اندازه ای حل کند.

نکته مهم اینجاست که آمریکا و رژیم صهیونیستی با یارگیری از میان جریان های داخلی لبنان سعی می کنند تا از این بحران ها برای گروکشی و انتقام از لبنان بهره برداری کنند و از طرفی برای رفع این بحران ها نیز مانع تراشی می کنند.

بنابراین بحران برق یا سوخت یا بحران های اقتصادی در لبنان بیش از آنکه محصول ناتوانی و عدم وجود زیرساخت ها در این کشور باشد؛ نتیجه تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مخالف ارسال کشتی حامل سوخت از ایران به لبنان هستند؟

چه کسانی مخالف ارسال کشتی حامل سوخت از ایران به لبنان هستند؟