مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-20بين الملل

جایزه آمریکا برای دستگیری فرمانده سابق ارتش گینه بیسائو


وزارت امور خارجه آمریکا از تعیین جایزه پنج میلیون دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری یا محکومیت فرمانده سابق ارتش گینه بیسائو شود خبر داد.

- وزارت امور خارجه آمریکا از تعیین جایزه پنج میلیون دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری یا محکومیت فرمانده سابق ارتش گینه بیسائو شود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه آل آفریکا، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، یک جایزه بالغ بر پنج میلیون دلار را برای اطلاعاتی درباره آنتونیو ایندجای ، رییس سابق نیروهای مسلح گینه بیسائو تعیین کرده است؛ ایندجای از ماه مه 2012 در نتیجه شراکت در کودتا آوریل 2012 در گینه بسیائو هدف ممنوعیت مسافرتی اعمال شده ازسوی سازمان ملل قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش ایندجای یک سازمان تبهکار دارای نقش فعال در قاچاق مواد مخدر در گینه بیسائو و منطقه را تا سالهای زیادی و در ضمن این که به عنوان رییس نیروهای مسلح گینه بیسائو خدمت می کرده رهبری می کرده است.

همچنین ایندجای به عنوان یکی از قدرتمندترین چهره بی ثبات کننده در گینه بیسائو تلقی شده که آزادانه در سراسر غرب آفریقا فعالیت داشته و از درآمدهای غیرقانونی باری فاسد و بی ثبات کردن دیگر دولتهای خارجی و تضعیف حاکمیت قانون در سراسر منطقه استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه آمریکا برای دستگیری فرمانده سابق ارتش گینه بیسائو

جایزه آمریکا برای دستگیری فرمانده سابق ارتش گینه بیسائو