مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-20سياسي

امام جمعه ابرکوه: وزرای غیر انقلابی معبری برای رانت و فساد هستند


عده ای می خواهند با فشار رسانه ای و متینگ و بهانه تجربه نداشتن، وزرای انقلابی را کنار زده و نیرویی را تحمیل کنند که معبر رانت و فسادشان باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت، اظهار کرد: روحیه ما آسیب دیده از دولت بی کفایت گذشته است و چشم انتظار روی کار آمدن دولت مؤمن، جوان، با نشاط، کارآمد و انقلابی هستیم تا برای دردهای مزمن جامعه راه علاج پیدا کند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: دولتی می خواهیم که حرکت خود را بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و توجه عینی و عملی به سیاست های اعلامی رهبری که سال ها است بر زمین مانده، قرار دهد.

گرچه می دانیم رییس جمهور وارث آوارها و خرابی های دولت فرسوده گذشته است که در هشت سال فرصت سوزی کرد؛ لکن انتظار ملت ما این مطالبه است و منتظر نظر مجلس و عملکرد وزرای پیشنهادی هستیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مطالبه ما از دولت سیزدهم مبارزه با فقر، فساد، تبعیض، روابط ناسالم اداری، رانت، تغییر و تحول در وضع موجود، به ویژه در وزارتخانه های صمت، نفت و جهاد کشاورزی است.

دولت باید جهاد کشاورزی را از معضلات و گرفتاری هایی که جریان مافیای ثروت و قدرت در آن به وجود آورده، تطهیر کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: وزرای غیر انقلابی معبری برای رانت و فساد هستند

امام جمعه ابرکوه: وزرای غیر انقلابی معبری برای رانت و فساد هستند