مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-20سياسي

خوزستان تشنه عدالت/ دشمنان نمی توانند امنیت کشور را خدشه دار کنند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان هرگز نمی توانند امنیت و آسایش مردم کشور و خوزستان را خدشه دار کنند.

- ، آیت الله عبدالکریم فرحانی ظهر امروز جمعه در مراسم تشییع و خاک سپاری شهید نظم و امنیت سروان مالک رسولی نیک که در شهر الهایی شهرستان اهواز برگزار شد، گفت: اینکه ما شاهد حضور باشکوه مردم شهر الهایی و سایر مناطق استان در مراسم تشیع شهید مدافع امنیت در این ایام عاشورایی هستیم، نشان از ولایتمداری، ایمان و اعتقاد مردم است.

وی افزود: استان خوزستان تشنه عدالت است چرا این استان وفادار به انقلاب اسلامی، مهد ولایت و تشیع ایران اسلامی است؛ خوزستان جایگاهی است که رهبر فرزانه انقلاب در آغاز دفاع مقدس در کنار عشایر و مردم از این خاک و وطن دفاع کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خطاب به دشمنان این نظام و انقلاب می گوییم که این امت وفادار به ولایت است و صف مطالبه به حق مردم این استان از صف منافقان و خائنان جداست.

وی تأکید کرد: تا وقتی این شهدا، جوانان ولایی، عشایر غیور، ولایتمدار و شیعه که دَین خود را به اسلام ادا کردند، هستند بی شک دشمنان هرگز نمی توانند امنیت و آسایش مردم کشور و خوزستان را خدشه دار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان تشنه عدالت/ دشمنان نمی توانند امنیت کشور را خدشه دار کنند

خوزستان تشنه عدالت/ دشمنان نمی توانند امنیت کشور را خدشه دار کنند