مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-20پزشكي

19 درصد مردم «هلیلان» تا کنون در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند


مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان با بیان اینکه 19 درصد مردم هلیلان در برابر کرونا واکسینه شدند، گفت: در این شهرستان بیش از 3 هزار و 140 نفر موفق به تزریق واکسن کرونا شده اند.

- فاطمه کریمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 19 درصد مردم این شهرستان تاکنون واکسن شده اند و روند واکسینه کردن مردم در برابر ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: این اطلاعات واکسیناسیون در شهرستان هلیلان تا تاریخ 27 مرداد ماه بوده که نسبت به جمعیت شهرستان، 19 درصد واکسیناسیون صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد تزریق واکسن نوبت اول سه هزار و 140 دوز و تعداد تزریق شده در نوبت دوم 734  دوز بوده که به ترتیب 51 درصد شامل مردان و 49 درصد دیگر بانوان بوده اند.

کریمی در خصوص نوع واکسن های استفاده شده تاکنون گفت: دوز تزریق شده به ترتیب تعداد سینوفارم دو هزار و 94 دوز ، برکت یک هزار  و 168 دوز، واکسن آسترازنکا 500 دوز، واکسن اسپوتنیک 92 دوز و بهارات 20 دوز بوده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان هلیلان با ذکر این نکته که نجات جان مردم، اولویت حوزه سلامت در مقابله با ویروس کرونا است افزود: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، در سطح شهرستان هلیلان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 درصد مردم «هلیلان» تا کنون در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند

19 درصد مردم «هلیلان» تا کنون در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند