مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-20ورزشي

بازسازی ورزشگاه های پارس و حافظیه 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به صعود تیم فجر به لیگ برتر و لزوم بازسازی ورزشگاه های شیراز برای برگزاری بازی های این تیم، گفت: برای تکمیل ورزشگاه پارس و بازسازی حافظیه به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به صعود تیم فجر به لیگ برتر و لزوم بازسازی ورزشگاه های شیراز برای برگزاری بازی های این تیم، گفت: برای تکمیل ورزشگاه پارس و بازسازی حافظیه به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

عباس حاجی زاده با بیان اینکه برای حمایت از تیم فجر شهید سپاسی باید از ظرفیت صنایع، سپاه فجر و نمایندگان استان فارس بهره گرفته شود، زیرا اداره کل ورزش و جوانان در ورزش حرفه ای از نظر قانونی و اعتباری دستش بسته است، گفت: جلساتی با نمایندگان فارس برای این موضوع برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان فارس، او با تاکید بر اینکه شورای شهر و نمایندگان فارس به بحث نرم افزاری ورزش استان ورود کنند، افزود: وقتی بودجه شهرداری شیراز 6 هزار میلیارد تومان است آیا نمی تواند 30 تا 40 میلیارد تومان از آن را به توسعه ورزش شیراز اختصاص دهد؟.

حاجی زاده با اشاره به صعود تیم فجر به لیگ برتر و لزوم بازسازی ورزشگاه های شیراز برای برگزاری بازی های این تیم، عنوان کرد: برای تکمیل و بازسازی ورزشگاه پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ورزشگاه های پارس و حافظیه 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

بازسازی ورزشگاه های پارس و حافظیه 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد