مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 14:402021-08-20سياسي

مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی رییسی را چگونه بررسی می کند


فردا بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد تا در نهایت ترکیب کابینه «ابراهیم رییسی» تعیین شود.

- فردا بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد تا در نهایت ترکیب کابینه ابراهیم رییسی تعیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دولت سیزدهم پس از تنفیذ رای ملت توسط رهبر معظم انقلاب و برگزاری مراسم تحلیف سید ابراهیم رییسی در مجلس شورای اسلامی رسما آغاز به کار کرد.

یک هفته بعد از مراسم تحلیف ، رییسی به عنوان رییس جمهور دولت سیزدهم گزینه های پیشنهادی خود برای 19 وزرات خانه دولت را تقدیم مجلس کرد تا نمایندگان مجلس بعد از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی درباره آن نظر داده و ترکیب کابینه سیزدهم مشخص شود.

رییس جمهوری در ظهر چهارشنبه 20 مرداد و بعد از پایان جلسه علنی، لیست وزاری پیشنهادی را تقدیم مجلس کرد که در نشست روز شنبه 23 مرداد در صحن علنی پارلمان اعلام وصول شد؛ از آن زمان کمیسیون های تخصصی به مدت یک هفته برنامه های وزرا را مورد بررسی قرار دادند.

با پایان این مهلت ، جلسات رای اعتماد از فردا ( 30 مرداد) در دو شیفت صبح و بعدازظهر در مجلس تشکیل می شود تا در نهایت بعد از رای گیری تکلیف کابینه سیزدهم تعیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی رییسی را چگونه بررسی می کند

مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی رییسی را چگونه بررسی می کند