مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-20حوادث

شناسایی توهین کنندگان به شمالی ها توسط پلیس گیلان


متهم پس از دستگیری، ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما پس از مواجه شدن با دلایل ، مدارک و مستندات موجود در پرونده ، چاره ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و از عمل مجرمانه خود ابراز پشیمانی کرد.

- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی دو نفر توهین کننده به مردم شریف شمال کشور که با فحاشی و انتشار یک فایل ویدئویی در فضای مجازی، موجب رنجش خاطر هموطنان را فراهم کرده بودند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از اقدام دو جوان که با توهین به مردم شریف شمال کشور و انتشار فایل آن در فضای مجازی، موجب رنجش خاطر هموطنان را فراهم کردند، اظهار کرد: اهانت به هموطنان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و پلیس در برخورد با این گونه جرایم، به هیج عنوان کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس گفت: پس از انتشار ویدئو اهانت دو جوان به مردم شریف شمال کشور، شناسایی و دستگیری عوامل موثر این جریان در دستور کار پلیس فتا گیلان قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان، پس از پی جویی های فنی و انجام اقدامات تخصصی پلیسی، دو فردی که مرتکب این عمل شده بودند شناسایی و متهم اصلی با هماهنگی مقام قضایی و اخذ نیابت در یک عملیات غافلگیرانه، ظهر امروز در استان البرز دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی توهین کنندگان به شمالی ها توسط پلیس گیلان

شناسایی توهین کنندگان به شمالی ها توسط پلیس گیلان