مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-20پزشكي

داروخانه های هلال احمر شبانه روزی در تامین داروی بیماران کرونایی فعال هستند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی داروخانه هلال احمر به صورت شبانه روزی برای بیماران کرونایی ارائه خدمات می کند.

- ایسنا/اردبیل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی داروخانه هلال احمر به صورت شبانه روزی برای بیماران کرونایی ارائه خدمات می کند.

عزت الله ضربی 29 مرداد در جریان اجرای طرح پویش نذر خون در اردبیل اظهار کرد: از اول صبح تا 10 شب داروخانه هلال احمر در این ایام به بیماران کرونایی خدمات ارائه می کنند تا در تامین دارو مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به اجرای مناسب طرح نذر خون با همکاری انتقال خون استان اردبیل خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر نیز با نیروهای جوان و داوطلب خود در کمک به اجرای این طرح در صحنه هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح خادمان حسینی توسط جمعیت جوان هلال احمر در قالب هیئت های عزاداری با هدف توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین دسته جات عزاداری خبر داد و بیان کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین مورد تاکید در ایام کرونایی اجرای این طرح میتواند راهکاری مناسب برای کنترل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع دلتاکرونا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه های هلال احمر شبانه روزی در تامین داروی بیماران کرونایی فعال هستند

داروخانه های هلال احمر شبانه روزی در تامین داروی بیماران کرونایی فعال هستند