مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 01:352021-08-20سياسي

با مساجد نباید به صورت دستوری رفتار کرد


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسجد، کارکرد مردمی و روحانی خاص خود را دارد، گفت: هر مسجدی دارای یک هویت مستقل است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسجد، کارکرد مردمی و روحانی خاص خود را دارد، گفت: هر مسجدی دارای یک هویت مستقل است، هرگز نباید با یک مسجد به صورت دستوری رفتار کرد و سایرین هم نباید این انتظار را داشته باشند.

حجت الاسلام علیرضا ملک محمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 1034 مسجد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: 50 درصد از مساجد استان نیمه کاره بوده و کارهای ساختمانی آن ها به اتمام نرسیده است.

وی با اشاره به طرح هر مسجد یک حقوقدان، افزود: قرار بر این بود که این طرح را دادگستری با همکاری بسیج حقوق دانان اجرا کند، به نظر می رسد شرایط کرونا این امر را با مشکل مواجه کند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری درخصوص کمرنگ شدن نقش مساجد در جذب جوانان، تصریح کرد: گسترش فضای مجازی و ایجاد شبهه ها ممکن است ایمان افراد را تحت تاثیر قرار دهد، از طرفی مشکلات اقتصادی وجود دارد و همه این مسائل باعث کم رنگ شدن نقش مساجد در زندگی ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مساجد نباید به صورت دستوری رفتار کرد

با مساجد نباید به صورت دستوری رفتار کرد