مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-20پزشكي

روزهای سخت پزشکان در پاندمی کرونا/امسال «تشویقی» نداشتیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به مشکلات پزشکان بویژه روزهای سخت آنها در پاندمی کرونا، بر لزوم برنامه ریزی برای تربیت دو تخصص پزشکی داخلی و عفونی برای مدیریت شرایط اپیدمی کرونا در روزهای آتی تاکید کرد.

- روزهای سخت پزشکان در پاندمی کرونا/امسال تشویقی نداشتیم رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به مشکلات پزشکان بویژه روزهای سخت آنها در پاندمی کرونا، بر لزوم برنامه ریزی برای تربیت دو تخصص پزشکی داخلی و عفونی برای مدیریت شرایط اپیدمی کرونا در روزهای آتی تاکید کرد.

دکتر جلیل کوهپایه زاده در گفت وگو با ایسنا، با تبریک روز پزشک و با اشاره به فعالیت سخت پزشکان در پاندمی کرونا، گفت: در این مدت پزشکان فشار زیادی متحمل شدند و در عین حال دچار آلودگی به کرونا و حتی شهادت بر اثر این بیماری نیز شدند.

امروز که در مورد پزشکان صحبت می کنیم باید بدانیم اقشاری در جامعه هستند که در این مدت کنار مردم بودند و باید به مشکلات و کمبودهای آنان فکر کرد.

در مدت اخیر پزشکان فعال در بیمارستان های دولتی_دانشگاهی به دلیل اینکه در فیلد تخصصی خود قرار نداشتند خیلی از درآمدهای خود را از دست دادند و معیشت آنها دچار مشکل شده است.

از طرفی در سایر مراکز نیز مراجعات مردم کاهش یافته است و این هم سبب فشار معیشتی به پزشکان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت پزشکان در پاندمی کرونا/امسال «تشویقی» نداشتیم

روزهای سخت پزشکان در پاندمی کرونا/امسال «تشویقی» نداشتیم