مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-20اجتماعي

بندرعباس/ فوت یک جوان بر اثر صاعقه


این بارش ها حاصل فعالیت سامانه فصلی است و شرایط نامساعد جوی و دریایی که برای آنها هشدار زرد و نارنجی صادر شده در چند روز آینده ادامه دارد.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: یک جوان امروز در منطقه سیاهو شهرستان بندرعباس بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.

مهرداد حسن زاده شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین راه ارتباطی یک روستا در این منطقه در پی بارندگی و طغیان رودخانه فصلی مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: راه راه های ارتباطی روستاهای هماگ، سغ و دق فینو امروز قطع شده بود که اکنون تنها راه روستای سغ مسدود است و راه سایر روستاها بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: رودخانه های منطقه هماگ، بنکلایان، سغ، تلگردو و دق فینو امروز طغیان کرده بودند و 100راس دام در روستای سغ تلف شدند.

وی ابراز کرد: آنتن مخابرات در روستاهای سیاهو، تلگردو، سغ، دق فینو و هماگ هم قطع شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان کرد: این بارش ها حاصل فعالیت سامانه فصلی است و شرایط نامساعد جوی و دریایی که برای آنها هشدار زرد و نارنجی صادر شده در چند روز آینده ادامه دارد.

وی گفت: مدیریت بحران استانداری هرمزگان با توجه به ادامه دار بودن شرایط از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواسته ادوات راهداری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس/ فوت یک جوان بر اثر صاعقه

بندرعباس/ فوت یک جوان بر اثر صاعقه