مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-20اقتصادي

جزییات واکسیناسیون کارگران


گروه های سنی اعلام شده در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به علاوه افراد دارای بیماری های زمینه ای و جانبازان می توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده در این مناطق، - واکسن مورد نظر خود را انتخاب و دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از راه اندازی پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.

امید ساعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با ابلاغ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در روز ملی حمایت از صنایع کوچک مبنی بر صیانت از سلامت قشر کارگر و شاغلان کارخانجات و واحدهای تولیدی، پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور راه اندازی شد.

با پیگیری شرکت شهرک های صنعتی، تشکل های بخش خصوصی و شرکت های خدماتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان ها، تمامی امکانات و زیرساخت های لازم برای واکسیناسیون بخش تولید در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ها قرار گرفت تا واکسیناسیون کارگران و شاغلان واحدهای صنعتی و تولیدی کشور سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه روند راه اندازی پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک ها و نواحی صنعتی از رشد خوبی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد با همکاری قرارگاه های عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واکسیناسیون کارگران

جزییات واکسیناسیون کارگران