مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-20ورزشي

تدارک بدمینتون قم برای دومین قهرمانی لیگ برتر


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم برای تکرار قهرمانی خود آماده حضور موفق در فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیمی که با موفقیت در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله نهایی فصل 1398 لیگ دسته اول باشگاه های کشور مجموع صعود به لیگ برتر را کسب کرد و در نخستین تجربه حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر سال 1399 قهرمان شد، حالا برای تکرار قهرمانی لیگ برتر مهیا می شود.

  بازگشت بدمینتون قم به لیگ برتر بعد از یک دهه تیم هیات بدمینتون استان قم متشکل از نفراتی همچون محسن صادقیان، سجاد ترابی، محسن دادستان، معین کشاورز، مجتبی زارع، متین مقیمی و پارسا شهبازی به مربیگری محمدرضا مطیع چهره با سابقه و شناخته شده این رشته توانست در سال 98 پس از 10 سال قم را به لیگ برتر برساند.

این تیم در بازی های فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون مردان ایران در تعامل با باشگاه رعد پدافند هوایی با این نام به عنوان نماینده استان قم به میدان رفت، تیمی که با برنامه ریزی بسیار خوب هیأت بدمینتون قم و متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی از مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور به کارزار لیگ برتر آمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک بدمینتون قم برای دومین قهرمانی لیگ برتر

تدارک بدمینتون قم برای دومین قهرمانی لیگ برتر