مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-21حوادث

دستگیری 11نفر از مخلان نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 11 نفر از هنجارشکنان و عاملان بر هم زننده نظم و امنیت در عملیات ضربتی مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

- ، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر هنجارشکنی توسط تعدادی افراد و ضرب و شتم اهالی محل بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت وی افزود: پس از اعزام مأموران به محل مشخص شد این افراد با انجام اعمال هنجار شکنانه برای همسایگان مزاحمت ایجاد کرده اند و پس از اینکه آنها را امر به معروف و نهی از منکر کرده بودند، با اهالی محل درگیر شده بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه همسایگان توسط این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، ادامه داد: مأموران 11 نفر را در این زمینه دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه محل مذکور استیجاری بوده و توسط پلیس پلمب شد، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: نیروی انتظامی با مشارکت مردمی و به پشتوانه قوه قضاییه با مخلان نظم و امنیت عمومی و هنجارشکنان جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به این افراد داده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 11نفر از مخلان نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس اصفهان

دستگیری 11نفر از مخلان نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس اصفهان