مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-21پزشكي

جزییات درخواست واکسیناسیون 60 هزار مربی ورزشی


نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی، جزییات درخواست واکسیناسیون مربیان و به ویژه مربیان ورزش همگانی را به وزارت ورزش و جوانان، تشریح کرد و گفت: - نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی، جزییات درخواست واکسیناسیون مربیان و به ویژه مربیان ورزش همگانی را به وزارت ورزش و جوانان، تشریح کرد و گفت: 200 هزار مربی در تمامی رشته های ورزش فعالیت می کنند که 60 هزار نفر آن ها مربوط به حوزه ورزش همگانی است.

رضا شجیع در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با درخواست این فدراسیون به منظور واکسیناسیون مربیان به ویژه مربیان حوزه ورزش همگانی، اظهار کرد: حدود 200 هزار مربی که دارای مدرک هستند در ورزش ایران وجود دارند که 60 هزار نفر آن ها در حوزه ورزش همگانی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، درخواست واکسیناسیون مربیان و به ویژه مربیان حوزه ورزش همگانی از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده است تا پیگیری آن از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مدنظر قرار گیرد.

نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه ای را برای فعالیت در حوزه ورزش رقم زده است، عنوان کرد: به طور حتم مربیان و به ویژه مربیان حوزه ورزش همگانی نسبت به سایرین بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کووید19 هستند و به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درخواست واکسیناسیون 60 هزار مربی ورزشی

جزییات درخواست واکسیناسیون 60 هزار مربی ورزشی