مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-21پزشكي

مراجعه 4800 بیمار کرونایی به مراکز درمانی البرز/موج جدیدی در راه است


سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بحرانی تر از گذشته است و ظرفیت مراکز درمانی تکمیل شده است، گفت: روز گذشته 4800 مراجعه سرپایی در البرز به ثبت رسیده است، - مهرداد بابابی، سخنگوی قرارگاه مقابله با درمان، اظهار کرد: این روز ها کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران تا امدادگران اورژانس با حجم سنگینی از مراجعه بیماران مواجه هستند.

560 تخت دیگر برای بیماران کرونایی آماده می شود سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا البرز با بیان اینکه 2 نقاهتگاه در فردیس و کرج درحال آماده سازی برای پذیرش بیماران کووید 19 است، ادامه داد: ظرفیت نقاهتگاه فردیس 60 تخت و نقاهتگاه کرج 500 تخت پیش بینی شده است.

بابایی با قدردانی از نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج به خاطر اعلام آمادگی برای اختصاص مصلای نماز جمعه به درمان بیماران کووید19، تصریح کرد: این اقدام امام جمعه کرج، مسیر را برای خدمات رسانی گسترده به بیماران فراهم کرده است.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا البرز با بیان این که برخی دستگاه های اجرایی به رغم داشتن مکان های مناسب برای درمان بیماران کووید19 همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی البرز ندارند، افزود: انتظار می رود دراین شرایط بحرانی همه دستگاه های اجرایی و اداری پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 4800 بیمار کرونایی به مراکز درمانی البرز/موج جدیدی در راه است

مراجعه 4800 بیمار کرونایی به مراکز درمانی البرز/موج جدیدی در راه است