مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-21ورزشي

ورزش به یک وزیر متخصص نیازمند است/ سجادی می تواند تحول ایجاد کند


 رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، عضو هیات اجرایی کمیته المپیک گفت: ورزش نیاز  به یک مدیر ورزشی دارد و با شناختی که سالهاست از دکتر سجادی دارم بهترین و شایسته ترین گزینه برای وزارت است.

- ، محمد علیپور با بیان این مطلب افزود: به واقع باید به رییس جمهور محترم بخاطر حسن نظر و انتخاب مدیری ازجنس ورزش آقای دکتر سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت چرا که این مدیر توانا و مجرب تمامی فاکتورهای هدایت ورزش ایران را دارد و یقینا توانمندیهای ایشان می تواند ورزش کشوررا به سمت موفقیت سوق دهد.

این چهره نام آشنای ورزش، دکتر سجادی را مدیری از جنس اصیل ورزش خواند و تاکید کرد: حمید سجادی به عنوان قهرمان دو ومیدانی قاره آسیا و تحصیلکرده رشته دکترای تربیت بدنی، استاد و مدرس دانشگاه با سابقه معاونت سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش جوانان تمامی مولفه های یک مدیر اصیل از جنس ورزش را داراست.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با درخواست از نمایندگان خانه ملت اذعان داشت: به عنوان یکی از خادمان ورزش کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که از انتخاب گزینه پیشنهادی دولت برای ورزش کشور حمایت قاطع و پشتیبانی داشته باشند و بی شک فردی مثل دکتر سجادی با ایجاد تحول در ورزش ایران پاسخ اعتماد و اعتقاد خانه ملت را خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش به یک وزیر متخصص نیازمند است/ سجادی می تواند تحول ایجاد کند

ورزش به یک وزیر متخصص نیازمند است/ سجادی می تواند تحول ایجاد کند