مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-21پزشكي

تزریق 21700 دوز واکسن کرونا در اسدآباد/ اتمام واکسیناسیون فرهنگیان


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تزریق 21 هزار و 745 دوز واکسن کرونا در اسدآباد خبر داد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان به اتمام رسید.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از نحوه واکسیناسیون مردم اسدآباد علیه بیماری کرونا سخن گفت و اظهار کرد: تا 27 مردادماه 21 هزار و 745 دوز واکسن در دو نوبت تزریق شده که 17 هزار و 89 دوز در نوبت اول بوده است.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان کامیون های سنگین در این شهرستان تأکید کرد: واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل شهری نیز در حال انجام است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: خوشبختانه واکسیناسیون فرهنگیان نیز به پایان رسید و تمام جامعه فرهنگی این شهرستان دوز اول واکسن را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیماران سرپایی و بستری بیمارستان همچنان در حال افزایش هستند و این یعنی پیک پنجم هنوز جریان دارد، از مردم خواست کرونا را جدی بگیرند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

صالحی عدم حضور در تجمع و دورهمی ها را در کاهش بیماری کرونا مهم دانست و افزود: افرادی که واکسینه شدند تا انجام واکسیناسیون کامل و ایمنی نسبی، همچنان پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 21700 دوز واکسن کرونا در اسدآباد/ اتمام واکسیناسیون فرهنگیان

تزریق 21700 دوز واکسن کرونا در اسدآباد/ اتمام واکسیناسیون فرهنگیان