مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-21اقتصادي

لغو تور دوچرخه سواری 2021 ایران-آذربایجان/ بدهی 9 هزار یورویی بابت تست دوپینگ


آذربایجان در سال 2021 هم لغو شد و برای ثبت نام این تور برای سال آینده ابتدا باید بدهی 9 هزار یورویی به اتحادیه جهانی تسویه شود.

- برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سال 2021 هم لغو شد و برای ثبت نام این تور برای سال آینده ابتدا باید بدهی 9 هزار یورویی به اتحادیه جهانی تسویه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تور دوچرخه سواری بین المللی ایران -آذربایجان پر سابقه ترین تور در ایران محسوب می شود که برای دومین سال متوالی لغو شد.

سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا، از مهر 99 به نیمه اول سال 1400 منتقل شد و اکنون هم با توجه به اینکه اوضاع شیوع ویروس کرونا در ایران نه تنها بهبود پیدا نکرده بلکه بدتر هم شده است، بنابراین در سال 2021 هم برگزار نمی شود.

البته برای اینکه این تور برای سال 2022 در تقویم اتحادیه جهانی ثبت شود، تا در صورت بهبود اوضاع برگزار شود، ایران با یک بدهی روبرو است که ابتدا باید این بدهی تسویه و سپس ثبت نام انجام شود.

رسول هاشم کندی رییس هیات آذربایجان شرقی و مدیر فنی تور ایران - آذربایجان در گفتگو با ایسنا در مورد لغو این تور و بدهی چند هزار یورویی به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بیان کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این تور وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تور دوچرخه سواری 2021 ایران-آذربایجان/ بدهی 9 هزار یورویی بابت تست دوپینگ

لغو تور دوچرخه سواری 2021 ایران-آذربایجان/ بدهی 9 هزار یورویی بابت تست دوپینگ