مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-21سياسي

ایزدپناه: امروز همه باید در جهت رفع مشکلات اساسی کشور گام بردارند


نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت و دشوار امروز باید آحاد ملت، نخبگان جامعه و مجلس انقلابی همدل و همراه در جهت رفع مشکلات اساسی کشور و تحقق شعار ایران قوی گام بردارند.

- نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت و دشوار امروز باید آحاد ملت، نخبگان جامعه و مجلس انقلابی همدل و همراه در جهت رفع مشکلات اساسی کشور و تحقق شعار ایران قوی گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله ایزدپناه در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزده، با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: دولت سیزدهم به نام دولت مردمی نام گرفت و خداوند متعال دلها را به سوی مردی از سلاله رسول خدا و فرزند خمینی کبیر و خامنه ای عزیز هدایت نمود تا با تکیه بر شعارهای انقلاب اسلامی به عنوان اولین دولت در گام دوم انقلاب اسلامی زمینه ساز جهش به سوی ایران قوی باشد.

وی افزود: دولت در حالی پا به عرصه خدمتگزاری گذاشته است که جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و سوء مدیریت در ادوار گذشته عرصه را بر مردم تنگ نموده است و دهک های پایین جامعه در شرایط بد اقتصادی با تورم، گرانی و بیکاری دست و پنجه نرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدپناه: امروز همه باید در جهت رفع مشکلات اساسی کشور گام بردارند

ایزدپناه: امروز همه باید در جهت رفع مشکلات اساسی کشور گام بردارند