مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-21اقتصادي

36 پروژه آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از افتتاح و کلنگ زنی 36 پروژه شرکت آب منطقه ای استان، با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 90 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت سال جاری خبر داد.

- ، سید محسن حسینی اظهارکرد: با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 90 میلیون تومان، در هفته دولت امسال 27 پروژه در گلستان افتتاح و 9 پروژه هم کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: این پروژه ها در قالب طرح های تامین آب و مهندسی رودخانه ها از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود که برای پروژه های قابل افتتاح 12 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای پروژه های قابل کلنگ زنی جدید نیز بالغ بر یک میلیارد و 390 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

حسینی تصریح کرد: 16 پروژه تامین آب و 11 پروژه مهندسی رودخانه از جمله پروژه های قابل افتتاح و 9 پروژه مهندسی رودخانه هم از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت هستند.

وی افزود: مرمت و بازسازی سد انحرافی ینقاق، مرمت و بازسازی سد انحرافی قلی تپه، مرمت و بازسازی سد انحرافی قره تکن، مرمت و بازسازی سد انحرافی قورچای، مرمت سد انحرافی مرزبن، مرمت و بازسازی سد انحرافی پلنگ پا و مرمت و بازسازی سد انحرافی نامن، رپرگذاری رودخانه زیارت گرگان، رپرگذاری رودخانه گرگانرود داخل شهر آق قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 پروژه آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

36 پروژه آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود