مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-21سياسي

قدرت افزایی دفاعی و روزآمدسازی، راهبرد قطعی نیروهای مسلح است


وزارت دفاع، قدرت افزایی برترساز دفاعی و روزآمدسازی مستمر قابلیت های پاسخ مؤثر به تهدیدات را راهبرد قطعی صنایع دفاعی و نیروهای مسلح کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت 31 مرداد روز صنعت دفاعی کشور، قدرت افزایی برترساز دفاعی و روزآمدسازی مستمر قابلیت های پاسخ مؤثر به تهدیدات متصور از اردوگاه دشمنان را راهبرد قطعی و تخلف ناپذیر صنایع دفاعی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: خدای بزرگ را شاکریم با گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به پشتوانه تلاش ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر متخصصین متعهد صنعت دفاعی کشور، ظرفیت ها و توانمندی های دفاعی میهن اسلامی به بازدارندگی مطمئن و نقطه ای از درخشش رسیده است که دستاوردهای آن در بخش های مختلف، مورد اقبال و درخواست بسیاری از کشورهای پیشرفته حتی قدرت های نظامی جهانی و منطقه ای قرار گرفته است.

این بیانیه می افزاید: موفقیت ها و پیشرفت های صنعت دفاعی جمهوری اسلامی در تأمین نیازمندی ها و نیل به خودکفایی از طریق بومی سازی فناوری ها و بهره گیری از نیروهای جوان و با انگیزه در درون و بیرون از منظومه نیروهای مسلح، هم اینک الگوی نوینی را فراروی کشورهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت افزایی دفاعی و روزآمدسازی، راهبرد قطعی نیروهای مسلح است

قدرت افزایی دفاعی و روزآمدسازی، راهبرد قطعی نیروهای مسلح است