مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-21سياسي

نیروهای 4گانه ارتش سدی پولادین در برابر بدخواهان خواهند بود


نیروهای چهارگانه «آجا» در کنار سایر نیروهای مسلح عزیزمان،همچون زرهی به هم بافته و در هم تنیده، سدی پولادین در برابر بدخواهان و کج اندیشان خواهند بود.

- ، امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی را به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن پیام او بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم نیروی دریایی ارتش که نام و آوازه ی بلندش نه تنها مرهون صیانت از قریب به سه هزار کیلومتر مرز دریایی کشور عزیزمان، بلکه به برکت خون طاهر شهیدانی که در سال های دفاع مقدس به تأسی از علمدار شهادت و شهامت، مسافر سفینه النجات شدند و غیرتمندی شان به سنگ محک دشمن شناسی سنجیده شد، رقم خورده است.

در سال های پس از جنگ تحمیلی نیز آن نیروی سربلند در پرتو چراغ هدایت ولی امر و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از گذرگاه های صعب العبور و موج خیز تحریم و تهدید، با ناخدایی فرماندهانی خداجو و کاردان عبور کرده و تا ساحل سیادت دریایی ایران عزیز در دریاهای آزاد پیش رفته است.

اعتماد گراسنگ فرمانده فاطمی سرشت مان به جنابعالی برای حراست از این میراث ارزشمند و استمرار روند کاشتن گل آبرو در کویر کمبودها را به جناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای 4گانه ارتش سدی پولادین در برابر بدخواهان خواهند بود

نیروهای 4گانه ارتش سدی پولادین در برابر بدخواهان خواهند بود