مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-21اقتصادي

اخر هفته ای گرم در انتظار چهارمحال و بختیاری


مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود تا روز دوشنبه در طی ساعات روز شاهد کاهش نسبی دما باشیم، اما از روز چهارشنبه تا جمعه احتمال روند افزایشی دمای استان وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود تا روز دوشنبه در طی ساعات روز شاهد کاهش نسبی دما باشیم، اما از روز چهارشنبه تا جمعه احتمال روند افزایشی دمای استان وجود دارد.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته جاری، اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب روزهای شنبه و یکشنبه پدیده افزایش ابر برای سطح استان انتظار می رود، همچنین در مناطق شمالی استان وقوع رگبار های پراکنده پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به وقوع ناپایداری ها همچنین افزایش سرعت وزش باد احتمال خیزش گرد و خاک به صورت محلی در بخش هایی از استان وجود دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا روز دوشنبه در طی ساعات روز شاهد کاهش نسبی دما باشیم، اما از روز چهارشنبه تا جمعه احتمال روند افزایشی دمای استان وجود دارد و پایان هفته گرمی برای استان پیش بینی می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخر هفته ای گرم در انتظار چهارمحال و بختیاری

اخر هفته ای گرم در انتظار چهارمحال و بختیاری