مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-21اقتصادي

ساعات کاری ادارات از یکم شهریور به روال عادی بر می گردد


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از روز دوشنبه یکم شهریورماه ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری به روال سابق بر می گردد و همچنین دستگاه های اجرایی در روزهای پنج شنبه برای ارائه خدمات فعال هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از روز دوشنبه یکم شهریورماه ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری به روال سابق بر می گردد و همچنین دستگاه های اجرایی در روزهای پنج شنبه برای ارائه خدمات فعال هستند.

محمد رییسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ساعات کاری دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهریورماه، اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت از تاریخ 17 تیرماه به منظور صرفه جویی در مصرف برق و کاهش خاموشی ها ساعات کاری ادارات این استان از روز شنبه تا چهارشنبه با کاهش مواجه شد و به ساعت 7 الی 13 تغییر کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین دستگاه های دولتی این استان به همین منظور در روزهای پنج شنبه تا پایان مردادماه تعطیل بودند.

وی خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه یکم شهریورماه ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری به روال سابق بر می گردد و همچنین دستگاه های اجرایی در روزهای پنج شنبه برای ارائه خدمات فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات کاری ادارات از یکم شهریور به روال عادی بر می گردد

ساعات کاری ادارات از یکم شهریور به روال عادی بر می گردد