مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-21سياسي

مخالفت صریح رییس فراکسیون اهل سنت مجلس با کابینه دولت سیزدهم


رییس فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم در مخالفت صریح با کابینه دولت سیزدهم از میانگین سنی 52 سال وزرا و عدم حضور زنان و اقلیت های دینی در کابینه انتقاد کرد و خطاب به رییس جمهور گفت: - رییس فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم در مخالفت صریح با کابینه دولت سیزدهم از میانگین سنی 52 سال وزرا و عدم حضور زنان و اقلیت های دینی در کابینه انتقاد کرد و خطاب به رییس جمهور گفت: چه کسی در لیست فعلی وزراء از جناح های مخالف است که بگوییم فراجناحی انتخاب کردید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال محمودزاده در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت صریح با کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: همه عزیزان اطلاع دارند که کشور ما دارای مشکلات عدیده ای است.

تورم، زباله گردی، کوله بری، سوخت بری، تکدی گری، کودکان کار، اختلاف شدید طبقاتی، فروش اعضای بدن جهت امرار معاش، سرقت و زورگیری حاصل اقتصاد غلط و برنامه ریزی اشتباه دولت های گذشته است.

ما در حال حاضر در تحریم شدید اقتصادی قرار داریم و کشور ما به علت نپیوستن به گروه ویژه اقدام مالی، در لیست سیاه کشورهای صنعتی مثل فرانسه، ایتالیا، کانادا، بریتانیا و ژاپن است.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس خطاب به سید ابراهیم رییسی گفت: با این تیم اقتصادی که فقط از دوستان نزدیک خود انتخاب کرده اید، نمی توانید به جنگ مشکلات اقتصادی بروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت صریح رییس فراکسیون اهل سنت مجلس با کابینه دولت سیزدهم

مخالفت صریح رییس فراکسیون اهل سنت مجلس با کابینه دولت سیزدهم