مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-21سياسي

تیم اقتصادی دولت فاقد سابقه اجرایی است/ وعده مسکنی«رییسی»محقق نمی شود


نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شعارهای رییس جمهور از جمله تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال و ایجاد یک میلیون شغل، با این تیم اقتصادی محقق نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال محمودزاده در جلسه علنی امروز (شنبه 30 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت، گفت: کشور ما دارای مشکلات زیادی است و مشکلاتی اعم از زباله گردی، کوله بری، تکدی گری، کودکان کار، فروش اعضای بدن برای امرار معاش، سرقت، اختلاف شدید طبقاتی و زورگویی، حاصل اقتصاد غلط و برنامه ریزی اشتباه دولت های گذشته است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در تحریم شدید اقتصادی و لیست سیاه به دلیل عدم تصویب FATF است، تصریح کرد: آقای رییسی! شما تیم اقتصادی دولت را از بین دوستان خودتان انتخاب کردید و اغلب آنان افرادی هستند که در آستان قدس رضوی در کنار شما بودند و قطعاً با این افراد که سابقه اجرایی خوبی هم ندارند، نمی توانید به مقابله با جنگ اقتصادی بروید.

نماینده مردم مهاباد در مجلس تصریح کرد: شعارهای رییس جمهور از جمله تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال و ایجاد یک میلیون شغل با این تیم اقتصادی معرفی شده به مجلس شورای اسلامی محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم اقتصادی دولت فاقد سابقه اجرایی است/ وعده مسکنی«رییسی»محقق نمی شود

تیم اقتصادی دولت فاقد سابقه اجرایی است/ وعده مسکنی«رییسی»محقق نمی شود