مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-21سياسي

در مجالس اهل بیت تفرقه افکنی جایی ندارد


سیل خروشان ملت و امت، به خصوص بزرگان و صاحبان سخن و قلم، همدل و یکصدا در راستای احیای ارزش های حسینی که همان ارزش های اسلام ناب است،گام برخواهد داشت و اجازه نمی دهد افراد نادان به این مسیر پر بهجت و تمدن ساز، - ضربه بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی آمده است: قال رسول الله: ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه امسال با وجود شیوع ویروس کورونا در کشور، بار دیگر حماسه حسینی در جامعه ما نمایان شد و شکوه ارادت به اهل بیت علیهم السلام از طرف شیعه و سنی ایرانی به نمایش درآمد.

هزاران هیأت عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی، زمینه ساز پاسداشت قیام حسین بن علی علیه السلام شدند و صدای آزادیخواهی مشترکی با حضور همه ادیان و مذاهب آسمانی از جامعه ایران بلکه جهان ،بلند شد.

گاهی نیز متاسفانه در میان انبوه ارادتمندان به مقام سبط النبی علیه السلام، شاهد هتاکی افراد جاهل و برخی مجالس فاقد مجوز به مقدسات هستیم.

گرچه ضرورت برخورد مناسب با این اتفاق نادر امری ضروری است و به زودی محقق خواهد شد اما آنچه مهم است، توجه ولی امر مسلمین جهان و باور عمیق اندیشمندان جهان اسلام به ضرورت وحدت امت اسلامی در مسیر تحقق تمدن عظیم اسلام و شناخت و بصیرت نسبت به دشمنان و توطئه های ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مجالس اهل بیت تفرقه افکنی جایی ندارد

در مجالس اهل بیت تفرقه افکنی جایی ندارد