مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-21اقتصادي

رونمایی از روبوکار جدید بایدو


شرکت بایدو به تازگی از نمونه اولیه خودروی رباتیک خود با تراشه هوش مصنوعی جدید رونمایی کرده که نسل دوم این تراشه با در نظر گرفتن فناوری خودران طراحی شده است.

- شرکت "بایدو" به تازگی از نمونه اولیه خودروی رباتیک خود با تراشه هوش مصنوعی جدید رونمایی کرده که نسل دوم این تراشه با در نظر گرفتن فناوری خودران طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، غول فناوری چین، شرکت بایدو (Baidu) به تازگی از تراشه هوش مصنوعی جدید خود و همچنین روبوکار (Robocar) جدید خود رونمایی کرده که یک طرح مفهومی از یک خودروی برقی بدون راننده است که تراشه جدید آن برای توسعه قابلیت های خودران طراحی شده است.

بایدو در کنفرانس سالانه خود از تراشه هوش مصنوعی نسل دوم خود با نام Kunlun 2 رونمایی و اعلام کرد که تولید انبوه آن را آغاز کرده است.

این شرکت تمایل دارد با تمرکز بر هوش مصنوعی و راه حل های خودران، موقعیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان تثبیت کند.

بایدو می گوید که این تراشه جدید از فناوری پردازش 7 نانومتری استفاده می کند و دارای قابلیت محاسباتی نزدیک به سه برابر بیشتر از تراشه نسل اول خود به نام Kunlun است که در سال 2018 راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از روبوکار جدید بایدو

رونمایی از روبوکار جدید بایدو