مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-21پزشكي

نگرانی برای روستاهای استان مرکزی/برخی مدیران تصور درستی از مدیریت پاندمی ندارند


نقاط حاشیه ای شهرها پروتکل های بهداشتی ویژه مراسم های محرم را رعایت نکردند.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نقاط حاشیه ای شهرها پروتکل های بهداشتی ویژه مراسم های محرم را رعایت نکردند.

دکتر سید محمد جمالیان 30 مردادماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: هیات های شناسنامه دار اراک با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم های خود را برگزار کردند ولی تعدادی از هیات های بدون شناسنامه در حواشی شهر بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم خود را برگزار کردند و عواقب این رفتار را در هفته جاری شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برخی از بخشداران و مسئولان در مراسم ها از ماسک استفاده نمی کند و این امر باعث می شود که دیگر انتظاری از مردم نداشته باشیم، افزود: مقرر بود برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شربت و چای ممنوع باشد که این امر در مرکز شهر متوقف شد ولی در حواشی شهر این ایستگاه ها فعال بودند و حتی شاهد اجرای مراسماتی همچون آتش زدن خیمه ها در روز عاشورا بودیم که تعداد زیادی از مردم بدون ماسک در این مراسم حضور داشتند.

جمالیان با انتقاد از برگزاری تعزیه های بدون مجوز، گفت: متاسفانه ارگانی مسئولیت برگزاری این تعزیه ها را به عهده نگرفت، در حالی که در این شرایط اضطراری نیازمند کمک همه دستگاه ها هستیم، در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی برای روستاهای استان مرکزی/برخی مدیران تصور درستی از مدیریت پاندمی ندارند

نگرانی برای روستاهای استان مرکزی/برخی مدیران تصور درستی از مدیریت پاندمی ندارند