مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-21سياسي

نماینده سمنان: تصمیمات نادرست درباره دانشگاه فرزانگان اصلاح شود


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر لزوم حفظ استقلال دانشگاه فرزانگان گفت: تصمیمات نادرست اتخاذشده درباره دانشگاه فرزانگان باید اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس در نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر پیشنهادی علوم، با ابراز تأسف از نادیده گرفتن شاخص های توسعه ای و تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره دانشگاه های تک جنسیتی، خواستار اصلاح تصمیمات نادرست اتخاذشده درباره ادغام دانشگاه فرزانگان در دانشگاه سمنان شد.

گلرو بر ضرورت جامع نگری در آمایش مؤسسات آموزش عالی و ساماندهی این مؤسسات تأکید کرد که در مقابل، وزیر پیشنهادی علوم از تلاش برای حل مشکلات ایجادشده برای دانشگاه فرزانگان خبر داد.

توجه بیش از پیش به دانشگاه سمنان به منظور ارتقای هر چه بیشتر جایگاه این دانشگاه از دیگر موارد مطرح شده از سوی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس در حضور وزیر پیشنهادی علوم بود.

تمام اراضی کشاورزی سنددار شود نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس همچنین در دیدار با وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی، اتخاذ تصمیمات استراتژیک به منظور تأمین نهاده های دام و طیورِ موردنیاز دامدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سمنان: تصمیمات نادرست درباره دانشگاه فرزانگان اصلاح شود

نماینده سمنان: تصمیمات نادرست درباره دانشگاه فرزانگان اصلاح شود