مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-21اقتصادي

تامین مالی خودروسازان ایرانی از بورس دمشق


صنعت خودرو کشور نیازمند به روزرسانی، تزریق ابزارهای جدید تأمین مالی و نوآوری است و این موارد ضرورت امروز این صنعت را تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از بازار سرمایه، امیر هامونی در میز صنعت خودرو و قطعه سازان که با حضور رییس سازمان بورس در محل این سازمان به صورت آنلاین برگزار شد، افزود: تحقیق و توسعه در صنعت خودرو پیشتر موضوعی استراتژیک بوده که امروزه در دنیا برای بهبود و پیشرفت در این صنعت و ایجاد نوآوری و به روزرسانی آن از سرمایه های جسورانه شرکتی بهره می برند و در ایران نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

هامونی عنوان کرد: با تزریق نوآوری، افزایش کیفیت و به روزرسانی تکنولوژی و استفاده از ابزارهای مختلف تأمین مالی در بازار سرمایه نظیر صندوق های سرمایه گذاری جسورانه، صندوق های سرمایه گذاری خصوصی، شتاب دهنده های صنعت خودرو و غیره، موضوع تأمین مالی و وابستگی قطعه سازان به خودروسازان داخلی کم شده و حتی می توانند محصولات خود را به شرکت های بزرگ دنیا نیز بفروشند.

او به تفاهم نامه فرابورس و بورس دمشق اشاره کرد و افزود: طبق این تفاهم نامه شرکت های ایرانی که در سوریه تولید می کنند می توانند سهام خود را در بورس دمشق معامله کرده و فرابورس نیز کار آنان را تسهیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی خودروسازان ایرانی از بورس دمشق

تامین مالی خودروسازان ایرانی از بورس دمشق