مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-21پزشكي

ورزشگاه پوریای ولی ملایر محل تزریق واکسن شد/ ملایر مشکل تامین سرم ندارد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر مطرح کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در مراکز واکسیناسیون، یک مرکز با 6 تیم مختص تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ورزشگاه پوریای ولی واقع در میدان امیرکبیر، - ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر مطرح کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در مراکز واکسیناسیون، یک مرکز با 6 تیم مختص تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ورزشگاه پوریای ولی واقع در میدان امیرکبیر، خیابان شهید حمزه لویی مستقر شده و همشهریان برای تزریق دُز دوم به این مرکز مراجعه کنند.

دکتر محسن ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان ها در ملایر با توجه توانمندی بیمارستان ها است، اظهار کرد: خوشبختانه بیمارستان های ملایر با ظرفیت خوبی از نظر کادر درمانی، دارو و اکسیژن به بیماران خدمت رسانی می کنند و خوشبختانه موردی از معطل شدن بیمار برای سرم نداشتیم.

ترکاشوند با اشاره به اینکه سرم موجود در بیمارستان ها مختص بیماران بستری است، تصریح کرد: اگر بیماری بر اساس تجویز پزشک در بیمارستان به سرم نیاز داشته باشد، مشکلی در تامین سرم در بیمارستان نداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 250 تا 270 بیمار مبتلاء به کرونا در سه بیمارستان ملایر بستری هستند علاوه بر این حدود 160 تا 170 بیمار بصورت روزانه خدمات سرپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه پوریای ولی ملایر محل تزریق واکسن شد/ ملایر مشکل تامین سرم ندارد

ورزشگاه پوریای ولی ملایر محل تزریق واکسن شد/ ملایر مشکل تامین سرم ندارد