مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-21سياسي

اجرای طرح نذر سلامت توسط جوانان هلال احمر در ساری


رییس جمعیت هلال احمر ساری از اجرای طرح نذر سلامت توسط اعضای جوانان هلال احمر ساری خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح، انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی ماه محرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیداکبر موسوی زرینی، از اجرای طرح نذر سلامت توسط اعضای جوانان هلال احمر ساری خبر داد و گفت: با توجه به اهداف والای جمعیت هلال احمر و به منظور آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان هلال احمر با منش انسان دوستانه حضرت اباعبداله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان و با توجه به خدمت رسانی موفق برای عزاداران حسینی  طی سال های گذشته این مهم در دستور کار قرار گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی ماه محرم، آگاه سازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: در این زمینه به منظور انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی محرم امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا نسبت به اجرای طرح نذر سلامت در مراسم های عزاداری در هیات ها برای انجام ارائه خدمات  حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر سلامت توسط جوانان هلال احمر در ساری

اجرای طرح نذر سلامت توسط جوانان هلال احمر در ساری