مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:522021-08-21سياسي

ایران و پاکستان بازوی قدرتمند تأمین امنیت منطقه هستند


ایران و پاکستان در کنار یکدیگر بازوی قدرتمند تأمین امنیت منطقه هستند.

- ، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در دیدار با ادمیرال محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان ضمن خیرمقدم به او، گفت: کشور پاکستان همواره در حوزه دریا حضوری کاملاً مقتدرانه و هماهنگ داشته است.

وی با بیان اینکه قطعاً رابطه دیرینه دو کشور در حوزه دریایی در تاریخ ثبت خواهد شد، افزود: انتظار است کشور پاکستان همان مسیر تاریخی بالنده و اثربخش را ادامه داده و سهم روابطش را با کشورهای مسلمان همجوار و دارای اشتراکات تاریخی و فرهنگی افزایش دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشینه روابط نیروهای دریایی دو کشور ایران و پاکستان، گفت: ارتباط دو نیروی دریایی ایران و پاکستان در سالیان متمادی، به صورت راهبردی و مطلوبی بوده و در طول این سال ها تمرین های مشترک و مرکبی بین نیروهای دریایی دو کشور انجام گرفته و به طور منظم بازدیدهایی از شناورهای دو نیرو به عمل آمده است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: عملکرد شایسته دو فرمانده جدید نیروهای دریایی ارتش پاکستان و ایران شیرینی و حلاوت روابط تاریخی دو کشور را بیشتر می کند؛ از طرفی مردم دو کشور از ما انتظار دارند که به عنوان کشورهای مسلمان در کنار یکدیگر بازوی قدرتمندی برای تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و پاکستان بازوی قدرتمند تأمین امنیت منطقه هستند

ایران و پاکستان بازوی قدرتمند تأمین امنیت منطقه هستند